2011. június 24., péntek

Rendezvény a "Kapcsolat" jegyében

Most szombaton ismét egy nagyszerű programra invitáljuk a kedves közönséget. Az egyik nagy telekommunikációs cég jóvoltából, hazánkban is végre színpadra lép az új amerikai tinisztár, igen, maga Kesha lesz az, aki kis hazánkba látogat, azaz hogy pontosabbak legyünk: Ke-dollárjel-ha.
A művésznő kitűnően testesít meg magában minden modern értéket, amit egy most cseperedő, leendő világpolgárnak képviselnie szükséges. Pénzt, erkölcsöt divatot... De tessék csak egy pillantást vetni a plakátra! Kereshetnénk tökéletesebb plakát arcot kamaszodó leánygyermekünk hálószoba falára?
A fiataloknak fontos, hogy legyen minta, akire fel lehet nézni.


Még az is lehet, hogy a magyar nézők is abban a nagy szerencsében részesülhetnek, hogy megcsodálhatják a művésznő amerikai koncertfellépéseinek fénypontját, amikor is szemkápráztató speciális effektusok között, a művésznő egy kitépett emberi szívből (remélhetőleg idén még csak makett) felhörpinti aznapi véradagját...

Úgyhogy kéretik a legfiatalabb kis lurkókat is elvonszolni e néhány óra erejére a tévéképernyők elől, hadd mozduljanak ki kicsit a szabad levegőre, erre a fantasztikus eseményre, ahol még több érdekes dolgot tanulhatnak.


Ha a vérivás netán, véletlenül elmaradna a szombati produkcióból, a Piros Pirula Projekt vállalja, hogy minden kedves néző számára visszatéríti a teljes jegyárat.*

Szóval ismét egy kiváló lehetőség a szórakozni vágyóknak, és azoknak, akik esetleg "kapcsolódni" szeretnének. Hogy kihez, vagy mihez, azt egyelőre nem szükséges tudniuk. Minden ki fog derülni, a maga idejében.**

---------------------------------------------------------------------------------------------------
* Különösképpen, hogy a rendezvény ingyenes.
** Aki esetleg nem tud várni, az nyugodtan olvasson utána, az ősi kultúrákban miért téptek ki rendszeresen emberi szíveket. Mi volt ezeknek a szertartásoknak a motivációja és célja. 

11 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Ez a Kesha tényleg nagyon visszataszító. Épp a napokban fogadtam barátnőmmel, hogy ha bekapcsolom a TV-t találok egy olyan rajzfilmet, ami teljesen primitív, 0 érték van benne, és semmi jóra nem neveli a gyereket sőt. Ahogy bekapcsoltam még csak csatornát se kellet váltanom, az első rajzfilmadón a Cartoon Networkon, belebotlottunk ha jól emlékszem "Nyomi kalandjai"-ba aki (a nyomi az biztos) egy pincér, és épp egy hájas zöld színű embert próbált kizavarni az elit étteremből ahol dolgozott, de mielőtt kizavarhatta volna, az az izé felrobbant, véres nyálka beborítótta az egész éttermet, plusz néhány száz véres-nyálkás hamburger is kirobbant belőle.

    Ez olyan délben lehetett ami azt jelenti hogy biztosan több ezer gyerek látta ezt a förtelmet.
    Nem csak a tizenéves korosztályt, a felnőtteket, de már a gyerekeket is ilyen undorító agymosó szarokkal bombázzák. Undorító.

    VálaszTörlés
  3. Pedig ez még csak az előszoba.Mi lesz ha megalakul a világkormány?Talán a TV-ből is vér fog csöpögni és beteríti a szobát Hologram technikával.Szerintem a jövő tv-je olyan lesz,hogy a szobánkban fognak ugrálni ezek a figurák....bele sem merek gondolni....Napokban ment Ben Afflek filmje, egy feltalálót alakított.Olyan TV-t fejlesztett ki, aminek nincs képernyője, csak egy kis talp szerű valami és a levegőben jelennek meg azok a dolgok, amiket eddig a képernyőn lehetett látni.
    Szerintem ez már rég valóság, csak még nem dobták az emberek közé.Ami a Hollywoody filmekben megy csúcstechnika, az nem sokkal utána realitássá válik, rendesen legyártják.Pl a Predator láthatatlan ruhája, ez már létezik, nem fikció.Egy speciális fénytörő anyagból van és ha nem mozog a delikvens akkor egyáltalán nem lehet látni, beépül a környezetbe.Egyik Jessi Ventura videón láttam.Továbbá több személyiséget nyit meg a kormány emberekben, akik egy programozott szóra aktiválódnak pl telefonhívás.A másik személyiség kel életre és az Amerikai kormány, CIA ezekkel az emberekkel likvidáltat a vélt ellenségeit a világban.Pirula feltudod tenni ezt a videót?Nagyon érdekes témákat feszenget.

    VálaszTörlés
  4. "Szerintetek most mit csináljak? Huszonkilenc éves lettem, és nagyon el vagyok keseredve. A többi lent.
    Az a helyzet, hogy én egy mélyen istenhívő csaj vagyok, és nagyon szeretem az emberiséget, az egész glóbuszt. Időnként úgy érzem, hogy kimondhatatlan szeretetet érzek mind a 7 milliárd ember, és az egész glóbusz iránt. Még Oszama bin Ladennek is meg tudtam bocsájtani, pedig 2001. szeptember 11-én, amikor a terrortámadásokról értesültem, azt hittem megőrülök, és a terrortámadások után egy hétig úgy éreztem, hogy megőrülök. Amikor a barátaim arról értesültek, hogy kivégezték Oszama bin Ladent, jót röhögtek, én meg sírtam, hogy hogy lehetnek ilyen gonoszak az emberek, hogy azon röhögnek, hogy kivégeztek egy embert."-Egy 29 éves diplomás gondolatai :((((Meg vagyok döbbenve.Szerintetek hány ilyen agy mosott lehet az országban?

    VálaszTörlés
  5. Ez inkább az Osamás bejegyzéshez mehetett volna. De a lánynak is igaza van. Attól függetlenül, hogy az egész kamu, miért kell ünnepelni azt, hogy valakit szitává lőttek?! Ezt az egész vérünnepet május 1-re rakták, ami egy ősi okkult pusztítás-ünnep, úgyhogy ebből is látszik, mennyire meg volt szervezve.

    VálaszTörlés
  6. Osama? Hát érdemes mélyen a szemébe nézni, üres fejjel, elfelejtve hogy mit sulykol a média az emberek agyába.

    Úristen, ez a plakát.. senki nem háborodik fel? ENNYIRE alszanak?

    VálaszTörlés
  7. Elnézést Pirula, legközelebb oda teszem.Úgy érted "Osamát" május 1-én lőttek le?Vagyis az áll Osamát.Azért ünneplik,mert hogy megbosszulták a WTC terrort és így akarták az embereket kiengesztelni, a média álltal közvetítve az emberekben ez akár lelkesedést is kelthet és rászoktatják őket,hogy a bosszú vezérelt háború nem is olyan rossz dolog, sőt szükségszerű, az Új Világrend Világkormánya felé masírozás közepette.

    Michael Jackson-ról találtam egy fontos videót az Illuminátiról beszél és figyelmezteti az embereket a veszélyre és hogy ébredjenek fel.Valaki le tudná fordítani?Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit mond.
    Íme a video:

    http://www.youtube.com/watch?v=BwYQtQlGmGo&feature=related

    VálaszTörlés
  8. A fényharcosa Engem mélységesen felháborít, semmiképpen sem mennék el egy ilyen koncertre.A média, ha csak rajta múlik,mindenkit Csipkerózsika álomba szenderít,amiből csak egy szép fekete Fema koporsóban tér magához egy utolsó pillanatra,ahol még akkor is arra gondol:Ó Istenem nem látom a "Barátok közt"...:((((A média mindennap rendületlenül altat, csak az emberek ezt nem veszik észre.Azért nézzétek már mik mennek benne nap mint nap?Ennek az egésznek semmi köze nincs a valósághoz és még is nézik emberek milliárdjai...

    VálaszTörlés
  9. Michael Jackson Sony ellenes beszéde Londonban (magyar felirattal)

    http://www.youtube.com/watch?v=-r1zXzcn3ZI

    Ez is rátehetett egy lapáttal, hogy eltették láb alól.
    Egy másik videón az Illuminati veszélyre figyelmeztet.
    Drábik János és Bogár László ezt soha nem fogja megtenni.

    VálaszTörlés
  10. A budapesti Kesha koncertre érdemes ránézni a videómegosztón. Egy nagy piramis van a háttérben neoncsövekből, a tetején egy reflektorral.

    VálaszTörlés